Uppstartskväll för nytt skogsnätverk – tisdag 30/11

Välkommen till en uppstartskväll för Naturskyddsföreningens nya grupp Skogsnätverket. Under kvällen kommer vi ta in medlemmar, diskutera vilka frågor vi vill arbeta med. Gemensamt för alla olika lokala skogsnätverk är ett arbete för att bevara skyddsvärd skog och för en ny, hållbar skogspolitik.

Tillsammans startar vi aktioner för att lyfta skogsfrågor och rädda skyddsvärda skogar. Du är välkommen att komma med egna initiativ och engagera dig, eller bara ta del av informationen som delas i nätverket.

Vi träffas på Vuxenskolan, på Drottninggatan i Arjeplog, tisdag 30/11, kl. 19.00.

Här kan du läsa mer om Skogsnätverket, som är en del av Naturskyddsföreningen. https://www.naturskyddsforeningen.se/inspiration-tips-och-verktyg/ga-med-i-skogsnatverket/
Skog vid Märkforsen